Moje chvilka pohody

Rozčarování z „výhodného“ nákupu

Povánoční výprodeje jsou lákadlo, kterému asi jen málokdo odolá. Já se na ně každoročně těším a ve velkém na nich nakupuju. Teprve letos jsem však zjistila, že sleva nemusí být vůbec výhodná.

Pod stromečkem jsem od manžela opět našla obálku s penězi. Děláme to tak už několik let. Než aby mi muž nakoupil nějaké nepotřebné hlouposti nebo „parádu“, kterou bych pak musela jít vracet, je tohle skvělé řešení. Hlavní slevy v obchodech nastanou vždy až po svátcích a já si díky tomu mohu pořídit něco, co bych si jinak nemohla dovolit koupit.

Záhadné fleky

Jenže tentokrát mě nad mým výhodným nákupem čekalo rozčarování. Plán jsem měla jasný. Chtěla jsem si pořídit nový sportovní kabát a svetr. V obchodě jsem obojí měla vyhlídnuté už od listopadu a inzerovaná padesátiprocentní sleva byla fantastická. Hned druhý den jsem si vzala kabát do práce a sklidila pochvalu od kolegyň. Během týdne přituhlo a já si konečně oblékla i nový svetr. Také se líbil. Až po chvíli si ale kolegyně všimla, že mám na zadní straně rukávů tmavší barevné fleky. Kde se tam ale mohly vzít? Vždyť ho mám prvně na sobě.

Poučení pro příště

Nelenila jsem, a hned druhý den jsem popadla svetr a účtenku a vydala se do obchodu. Paní prodavačka mi ale reklamaci nechtěla přijmout. Prý tak vysoká sleva na svetr byla právě kvůli té flekaté vadě, a proto mi ho nemůže vyměnit za jiný. To bych si prý musela doplatit plnou cenu. Argumenty mi došly, sbalila jsem svůj flekatý, výhodně zakoupený svetr a šla otráveně domů. Mám však manžela, který rád přichází věci na kloub. Zjistil, že pokud byla sleva poskytnutá pro vadu na svetru, měla jsem o ní být prodavačkou informována a mělo to být uvedeno i na účtence. Nic z toho se nestalo, my to přesto dál neřešili. Ale příště si u slev dám větší pozor.

Renata N. (44), Příbram

Staňte se členem Premium sekce
(pokud nemáte členství)
(pokud již členství máte)

Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden