3 účinné cviky na bolesti zad

Pobolívají vás záda, ale nemáte čas docházet na lekce jógy? Zacvičte si ji doma. Anebo vyzkoušejte alespoň tyto tři cviky.

Cvik 1:

Také vás může zajímat ...

Pánev Lehněte si na břicho a hlavu si opřete o čelo. Ruce nechte podél těla, dlaněmi dolů.
Paty vytočte ven, špičky naopak dovnitř. Povolte nohy, jemně podsaďte pánev a pořádně zatněte břišní svaly. Alespoň pět až deset vteřin pozici prodýchávejte. Pozici opakujte alespoň pětkrát.

Cvik 2:

Kyčle Opět si lehněte na břicho, rozpažte ruce, nohy nechte volně ležet.Pak jednu nohu ohněte do pravého úhlu a koleno pomalu přisouvejte blíže k prostoru pod paží. Koleno ovšem nesmíte zvedat z podložky. V závěrečné fázi můžete kolenu k podpaží pomoci i rukou. Opět v této pozici pár sekund setrvejte a pak se pomalu vracejte do původní pozice.

Cvik opakujte na pravou i levou nohu alespoň pětkrát.

Cvik 3:

Správný dech Tentokrát si lehněte na záda a vypodložte si nohy židlí. Tak bude hlava v prodloužení krční páteře. Uvolněte ramena a ruce nechte podél těla.

Při dýchání nechte hrudní koš zcela uvolněný. Žebra se snažte mít stále stažená a přitisknutá k podložce. Jakmile se žebra vysunou nahoru, je to špatně. Dech směřujte do pánve a kyčlí. Cvičení opakujte pár minut, nejlépe dvakrát denně.

Časopis, který by vás mohl zajímat

Moje šťastná hvězda

Váš oblíbený časopis Moje šťastná hvězda dostal novější kabátek! Můžete se těšit na nové rubriky, ještě více žhavých kauz, které hýbou českým showbyznysem, dojemné osudy filmových legend i pikantní lásky slavných. To vše už v tomto čísle!

Komentáře

...