4 jednoduché cviky pro pevnější bříško

I ve vyšším věku můžete mít pevnější svaly a ploché bříško. Stačí mu každé ráno věnovat 15 minut.

1. Horní svalstvo

Také vás může zajímat ...

Lehněte si na podložku, zvedněte nohu, mírně ji pokrčte v koleni a posuňte k trupu. Nezapomeňte na podsazenou pánev. Ruce si dejte za hlavu a pomalu zvedejte trup ke koleni. Stačí jen několik centimetrů nad zem. Zvedejte se pomocí zatnutých břišních svalů, nikoli zad! Opakujte i s druhou nohou.

2. Šikmé břišní svaly

Zvedněte obě nohy nad podložku, mírně je pokrčte a podsaďte pánev. Střídavě pokládejte obě nohy naráz na jednu a pak na druhou stranu tak, aby byly vždy těsně nad podložkou.

3. Rozhýbeme kyčle

Zvedněte a napněte nohy. Ruce nechte podél těla. Nohama pohybujte střídavě nahoru a dolů.

4. Závěrečné protahování

Lehněte si na břicho a pomocí rukou se zvedněte tak, aby pánev zůstala přilepená k podložce. Ramena stáhněte k hýždím, hlavu nechte v prodloužení k trupu. Zvedejte se pouze do polohy, která je vám příjemná.

Časopis, který by vás mohl zajímat

Moje šťastná hvězda

Váš oblíbený časopis Moje šťastná hvězda dostal novější kabátek! Můžete se těšit na nové rubriky, ještě více žhavých kauz, které hýbou českým showbyznysem, dojemné osudy filmových legend i pikantní lásky slavných. To vše už v tomto čísle!

Komentáře

reklama