5 triků na krásné a štíhlé nohy

Zatočte s problémovými partiemi a připravte se na léto do plavek a sukní! Je to snadné!

Ruku na srdce, právě nohy jsou jednou z partií, které během roku poměrně hodně zanedbáváme, protože je méně odhalujeme a ukazujeme. A pak to na jaře a v létě musíme složitě dohánět. Jak to udělat rychle a efektivně, abyste zatočila s nahromaděnými tukovými vrstvami?

Nemusíte se už dopředu děsit. Úplně stačí, když budete ochotná trochu poupravit svůj zaběhnutý jídelníček a několika jednoduchými cviky uvedeme svoje tělo do pohybu.

1. Není maso jako maso

Dobrou zprávou je, že se masa rozhodně nemusíte vzdát úplně. Stačí jen trochu omezit tučné vepřové a zařadit do jídelníčku spíše některé druhy bílého masa, jako je kuřecí nebo krutí. To totiž pomáhá ve vašem těle přeměňovat tuk na svalovou hmotu. Podmínkou ale je, že se vzdáte tučné kůže a připravíte si ho raději na grilu nebo pánvi.

Také vás může zajímat ...
Nechcete se vzdát masa. Vynechte aspoň vepřové.

2. Vyzkoušejte sóju

Že jste se sóje doteď bránila? Velká chyba! Například sójové mléko funguje oproti kravskému jako perfektní spalovač tuků. Mimo to obsahuje také velké množství bílkovin. Navíc se jeho specifické enzymy postarají o to, že se vám sacharidy nebudou v těle ukládat, ale naopak půjdou z organismu rovnou pryč.

3. Trochu pohybu neuškodí

Pokud chcete shodit urychleně pár kilo, budete se muset trochu hýbat. Jde ale o poměrně jednoduchý cvik, který hravě zvládnete sama doma. Nemusíte se proto hnát nikam do posilovny. Stoupněte si například proti televizi, abyste na pohyb tolik nemyslela, a rozkročte nohy na šířku asi půl metru. Špičky přitom směřují mírně od sebe.

Udělejte mírní podřep a při narovnání zvedejte na střídačku kolena tak vysoko, jak to jen půjde.

Sportujte. Plavání je také dokonalým relaxem.

4. Pozor na srdíčko

Při zvýšeném pohybu nezapomínejte na srdce. Budete ho procvičovat tak, že místo pravidelné cesty do práce autobusem nebo používání výtahu začnete pomalu běhat (střídat běh a chůzi), chodit do schodů nebo třeba plavat. Právě takové aktivity totiž skvěle doplní cvičení. Navíc tak budete dávat do formy svaly celého těla.

5. Pijte, pijte a pijte

Dodržovat pitný režim v teplých jarních a letních měsících je důležité víc než kdy jindy v průběhu celého roku. Vaše tělo se samozřejmě při vyšších teplotách více potí, a proto je potřeba tekutiny pravidelně doplňovat. Voda navíc zrychluje metabolismus. Dejte přednost spíše studené vodě před teplou.

Při následné termoregulaci bude totiž tělo více spalovat.

Studená voda vás donutí spalovat.

Náš tip:

Ráno a před každým jídlem zkuste vypít naráz alespoň dvě sklenice vody. Budete tak mít žaludek mírně naplněný ještě před jídlem a sníte toho proto automaticky daleko méně.

Časopis, který by vás mohl zajímat

Můj čas na kafíčko

Ve čtvrtek vycházející Můj čas na kafíčko odhaluje strhující životní story slavných hvězd, jejich lásky, prohry, vítězství, spalující vášně, bolestné rozchody, i usmíření a osudové vzestupy i pády těch největších českých i světových legend. To vše a mnohem více najdete v časopise Můj čas na kafíčko.

Komentáře

...