10 nezdravějších semínek

Semena obsahují spoustu zdraví prospěšných látek, je ale nutné je jíst syrová. Teplo a pražení jim nesvědčí. Jaká to jsou a proč?

Chia semínka jsou důležitá při zvýšené fyzické námaze. Pomáhají při hubnutí, zlepšují funkci mozku, podporují srdce a játra. Konopná semínka posilují imunitu a odstraňuje toxiny. Urychlují hojení, chrání tkáně, buňky, orgány a kůži. Lněná semínka odstraňují zácpu nebo zastavují průjem, pomáhají při zánětu žaludku a žaludečních vředech. Blahodárné působení proti rakovině, snižují riziko srdečního infarktu a mozkové mrtvice. Granátová semínka chrání buňky před volnými radikály, které způsobují předčasné stárnutí. Jsou prospěšné pro kosti, snižují poškození chrupavky a tlumí záněty.

Likvidují parazity

Dýňová semínka jsou úspěšným bojovníkem proti depresím a dokáží se vypořádat s parazity, jako je tasemnice.  Meruňková jádra napadají rakovinné buňky, a tak pomáhají předejít rakovině. Sezamová semínka chrání játra před oxidačním poškozením, působí příznivě při chorobách očí a zmírňují příznaky menopauzy. Slunečnicová semínka zlepšují náladu, neutralizují v těle volné radikály, které poškozují mozkové buňky, pomáhají snížit krevní tlak a snižují riziko infarktu a mozkové mrtvice. Kmínová semena povzbuzují a podporují metabolismus. Úspěšné léčí rakovinu a HIV. Hroznová jádra léčí srdeční onemocnění, vysoký krevní tlak a vysoký cholesterol. Extrakt z hroznových semen likviduje rakovinné buňky.

.

Staňte se členem Premium sekce
(pokud nemáte členství)
(pokud již členství máte)
reklama

Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden