3 cviky na povislá horní víčka

Ano, i na horním víčku se nachází tenoučký sval, který začne od určitého věku ochabovat. Jestliže jej budete pravidelně procvičovat, sval se zpevní a oko se zase krásně otevře. Až si budete dělat pauzu v práci, můžete ji využít třeba k tomuhle procvičování. Všechny cviky opakujte 5–10krát. Procvičování dokáže nejen zpevnit sval horního víčka, ale i posílit celé oční okolí. Nejde však pouze o vrásky, cviky vám pomohou i v případě oteklých očí nebo pro zjemnění nosoretní rýhy. Pokud máte víčka ochablá již nějakou dobu, doporučují odborníci cvičení provádět i dvakrát denně. Výsledky se mohou dostavit už po měsíci.

Cvik 1

Položte si dlaně na čelo. Snažte se jemně čelo vytáhnout nahoru, ale ne tak, aby se vytvářely na čele vrásky. Pak stáhněte horní ret přes horní čelist a rty našpulte do písmene O. Nyní jsme v základní poloze. Cvik spočívá v tom, že střídavě otevíráme a mhouříme oči. Pokaždé, když oči přimhouříte, vydržte v této „pozici“ pět vteřin.

Cvik 2

Pracujeme s každým okem zvlášť. Položte si ukazováček a prostředníček těsně k vnějšímu koutku oka. Mírně zatlačte. Následně oči silně zavřete (víčko je napnuté). Vydržte 5 vteřin a oko otevřete.

Cvik 3

Dlaně si položte na čelo. Opět lehce vytáhněte a dejte pozor, aby se vám nezvedlo obočí. Silou zavřete oči a vydržte 3 až 5 vteřin. Pak povolte. .

Staňte se členem Premium sekce
(pokud nemáte členství)
(pokud již členství máte)
reklama

Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden