3 tipy jak pomalu ale jistě snížit svou váhu

Začátek nového roku je obdobím diet. Předsevzetí týkající se snížení váhy patří mezi nejčastější. Jenže čím drastičtější dietu si vyberete, tím vyšší je pravděpodobnost, že po jejím skončení zase velmi rychle naberete kila zpět. S našimi tipy budete hubnout možná pomaleji, ale zato s dlouhotrvajícím efektem, a pokud si takový styl zalíbíte, už nepřiberete.

Myslete hubeně

Lidská mysl dokáže neskutečné věci a právě v mysli začínají všechny velké změny. Chcete zhubnout? Pak nepřemýšlejte o tom, že jste tlustá. Naučte se o sobě uvažovat jako o štíhlé osobě. Když budete své tělo brát pozitivně, odvděčí se vám. Pozitivně přemýšlejte také o všem, co s hubnutím souvisí. Ať už jde o jídlo nebo o pohyb. Když budete brát cvičení jako nutné zlo a celé dny budete přemýšlet o tom, jak je nespravedlivé, že nemůžete jíst šlehačkové dortíky a chlebíčky s majonézou, nezhubnete. Do zdravého způsobu života se musíte zamilovat, protože vám prospívá, baví vás a pomůže vám splnit si vaše sny.

Upravte si pitný režim

Chcete shodit tři až pět kilogramů zcela bez práce? Proveďte drobné změny v pitném režimu. Skoncujte se slazenými nápoji. Místo limonád, ať už těch s vysokým obsahem cukru nebo s umělými sladidly, pijte vodu s trochou čerstvé ovocné šťávy, s bylinkami nebo citronovou trávou. Ráno začněte den sklenicí teplé vody s citronovou šťávou nebo dvěma lžícemi jablečného octa. Budete překvapení, jak tahle drobná změna nastartuje váš metabolismus. Před každým větším jídlem vypijte sklenici vody. Uvidíte, že sníte mnohem méně. Omezte alkohol, protože alkohol, to jsou tekuté kalorie. Přestaňte sladit čaj a kávu. Nemusíte najednou, stačí když v průběhu měsíce budete slazení omezovat, až se nakonec obejdete zcela bez cukru. Nedokážete pít své oblíbené nápoje hořké? Pak začněte sladit stévií.

Mlsejte zdravě

Brambůrky, popcorn, sušenky, bonbony... Něco malého k televizi, na stůl v práci... Nemůžete si pomoci a pořád něco ujídáte? Pak se naučte mlsat zdravě. Čokoládu ano, ale od sedmdesáti procent kakaové hmoty výš a ne více než čtyři dílky denně. Místo popkornu a brambůrek si nakrájejte zeleninu, oloupejte mandarinku nebo pomeranč a ujídejte je u televize. V práci si na stůl dejte misku s nesolenými a nepraženými oříšky. Ano, jsou sice kalorické, ale na rozdíl od sladkostí obsahují mastné kyseliny prospěšné pro naše zdraví. Když sníte hrst ořechů denně, a jinak se budete držet, postavu si nezkazíte. .

reklama
reklama