5 tipů, jak se zase začít hýbat

Počasí a konečně i uvolnění zdravotních opatření přímo vyzývají k tomu, abychom začali sportovat. Jenže po pár dnech nám často dojde nadšení a motivace. Co s tím?

1. Každá minuta se počítá

Dneska nemám čas. To je nejčastější výmluva. Ale i když nemáte čas jít si zaběhat nebo zajít do fi tka, 10 min na cvičení v obýváku u televize jistě najdete. Důležité je udělat každý den něco. Další den to půjde líp.

2. Uspokojení po cvičení

Při pohybu se vyplavují hormony štěstí, proto se po fyzické aktivitě cítíme veselejší a spokojenější. Když se vám nebude chtít cvičit, představte si, jak dobře se budete cítit, když se cvičením skončíte. Tak získáte důvod, proč jít do toho.

3. Zapojte představivost

Lepší kondice vám přinese spoustu výhod. Představte si, co všechno budete moci podniknout, ať už jde o výlet s kamarády, či hry s vnoučaty. Pohyb znamená i štíhlejší postavu. Myslete na to, jaké modely si pořídíte. Vyšší výkonnost znamená i lepší sexuální život.

4. Nechte se hlídat

Když se hýbete, máte častěji tendenci vynechávat. Proto je dobré podnikat alespoň některé pohybové aktivity s kamarádkou nebo rovnou se skupinkou přátel. Vzájemná podpora znamená hodně.

5. Jste vynalézaví?

Věnujte se více aktivitám. Choďte, plavte, běhejte, cvičte jógu, skákejte přes švihadlo. Díky tomu se nebudete vymlouvat na počasí či třeba na menses. Navíc pestrost zabrání nudě z jednotvárné činnosti.

reklama
reklama

Komentáře