Cviky na bolavé a oteklé nohy

Trápí vás bolesti a otoky nohou? Pomůže vám ranní či večerní pětiminutová rozcvička.

1. Lehký podřep

Postavte se zpříma s chodidly u sebe. Předpažte ruce a pomalu si sedejte, jako by za vámi byla židle. Pár vteřin v podřepu vydržte a pak se zase narovnejte. Opakujte pětkrát.

2. Zády ke stěně

Postavte se zády ke stěně a pomalu se předklánějte s kulatými zády, až kam vám to půjde. Někdo se ohne až dolů k chodidlům, někomu to půjde jenom ke kolenům. Nic není špatně. Cvik opakujte aspoň patnáctkrát.

3. Svíčka rozproudí krev

Lehněte si na záda a kolena si opřete o hrudník, pak nohy natáhněte do pravého úhlu a vydržte tak alespoň jednu minutu. Cvik opakujte pětkrát.

4. Protáhněte si nohy vsedě

Sedněte si na zem a natáhněte nohy před sebe. Vypodložte si pánev dekou nebo polštářem a zkuste se co nejvíce předklonit, ti nejohebnější se dotknou špiček prstů, pokud to ale nezvládnete, nevadí. Cvik opakujte aspoň pětkrát.

reklama
reklama

Komentáře