Cviky na bolavé a oteklé nohy

Trápí vás bolesti a otoky nohou? Pomůže vám ranní či večerní pětiminutová rozcvička.

1. Lehký podřep

Postavte se zpříma s chodidly u sebe. Předpažte ruce a pomalu si sedejte, jako by za vámi byla židle. Pár vteřin v podřepu vydržte a pak se zase narovnejte. Opakujte pětkrát.

2. Zády ke stěně

Postavte se zády ke stěně a pomalu se předklánějte s kulatými zády, až kam vám to půjde. Někdo se ohne až dolů k chodidlům, někomu to půjde jenom ke kolenům. Nic není špatně. Cvik opakujte aspoň patnáctkrát.

3. Svíčka rozproudí krev

Lehněte si na záda a kolena si opřete o hrudník, pak nohy natáhněte do pravého úhlu a vydržte tak alespoň jednu minutu. Cvik opakujte pětkrát.

4. Protáhněte si nohy vsedě

Sedněte si na zem a natáhněte nohy před sebe. Vypodložte si pánev dekou nebo polštářem a zkuste se co nejvíce předklonit, ti nejohebnější se dotknou špiček prstů, pokud to ale nezvládnete, nevadí. Cvik opakujte aspoň pětkrát.

Staňte se členem Premium sekce
(pokud nemáte členství)
(pokud již členství máte)
reklama

Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden