Dopřejte nohám úlevu

Dobré kafíčko pijete asi půl hodiny. To je přímo ideální doba na to si udělat lehkou a příjemnou masáž chodidel. Pohodlně se usaďte, natáhněte nohy a hýčkejte se, dopřejte svému tělu neskutečný zážitek.

1) Natahování šlach

Nohy si dejte na stoličku. Zvolna dýchejte a s každých nádechem je co nejvíc propněte. Při výdechu zvolna uvolňujte svaly. Několikrát opakujte a hlavně zůstaňte v klidu a nespěchejte. Cvik natahuje postranní šlachy.

2) Křížení nohou

Opření o lokty natáhněte nohy. S nádechem nohy roztáhněte do véčka, s výdechem překřižte do X. Střídejte pozice – levá noha nahoře, pak zase dole. Unaveným nohám ulevíte od přesezení.

3) Jízda na kole

V sedu narovnejte záda. Nohy koleny k sobě zvedejte pomalu jednu po druhé deset čísel nad zem. Protahujte 5–10 min. Cvik je na protažení a uvolnění třísel. Vhodný po dlouhém sezení.

4) Protahování prstů

Udělejte si pohodlí, natáhněte nohy a zavřete oči. Soustřeďte se jen na prsty nohou. Prsty ohýbejte, natahujte, nebo s nimi cvičte, jak chcete. Prsty se hůř prokrvují, proto je dobré jim občas napumpovat krev cvičením.

5) Masírování

Hýčkejte si nohy! Pohodlně se usaďte a krouživými pohyby palců si masírujte stehna, oblast třísel, okolí kolen i hýždě. Nemusíte vůbec tlačit. Nohy tak důkladně prokrvujete, a pokud vás často bolí, mělo by se to zlepšit. Masírujte 10 minut denně. .

Staňte se členem Premium sekce
(pokud nemáte členství)
(pokud již členství máte)
reklama

Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden