Můj čas na kafíčko

Jak být štíhlá a cítit se dobře?

Potřebujete se co nejrychleji dostat do formy a zhubnout přebytečné kilogramy?

Žádný zázračný recept na to, jak zhubnout bez námahy, neexistuje. Chcete-li opravdu shodit nadbytečná kila, musíte omezit jídlo a přidat pohyb. Platí, že váš příjem energie v jídle musí být nižší než její výdej.

Změna jídelníčku

Způsob stravování je základ. Všechny sladkosti, včetně slazených nápojů a alkoholu, tučná, smažená a přesolená jídla musí z vašeho jídelníčku zmizet. Pokud chcete hubnout rychleji a efektivněji, vyřaďte také přílohy, jako jsou těstoviny a brambory, a samozřejmě rovněž knedlíky.

Dopoledne ovoce

Ovoce je zdravé, ale protože některé druhy obsahují i dost cukru, je lepší zařadit ho ke snídani nebo k dopolední svačině. Ideálním startem dne je například ovesná kaše nebo vločky s ovocem a netučným jogurtem.

Takováto snídaně vás zasytí a dodá vám energii na několik hodin. Místo kávy zkuste raději ovocný, bylinkový nebo zelený čaj.

Ryby a zelenina neomezeně

Ryby, ať už sladkovodní, nebo mořské, stejně jako libové drůbeží maso si dopřejte klidně každý den, nejlépe k obědu. Jako přílohu si naservírujte zeleninu, buďto syrovou, vařenou, dušenou, nebo v podobě salátu.

Nejlepší jsou rajčata, brokolice, hrášek nebo květák díky vysokému obsahu bílkovin. K večeři zkuste zeleninový salát s tuňákem, zeleninové rizoto nebo kuskus. A během dne nezapomínejte dodržovat pitný režim, dva litry pramenité vody jsou minimum.

Staňte se členem Premium sekce
(pokud nemáte členství)
(pokud již členství máte)

Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden