Poslední dobou je její tvář spíš plná smutku než úsměvů. Herečka Jana Paulová (64) sice pracuje v divadle a také si zahrála v seriálu Kameňák, ale co se týče jejího soukromého života, je to prý o poznání horší.
Její manžel Milan Svoboda (67) je jazzový hudebník a často je na cestách nebo na vystoupeních, takže na svou ženu nemá příliš času. Ze začátku byla Paulová ráda, že její muž dělá to, co ho baví, ale prý by ocenila, kdyby si nějakou chvíli vyhradili jen sami pro sebe.Ona by zvolnila v práci, on také a trochu by osvěžili svou lásku. Nicméně Svoboda se k tomu nemá a chce si užívat na pódiích, dokud může.
Proč se trápí?
Paulová se to snaží respektovat, ale prý se i tak neustále trápí.Svého manžela pochopitelně miluje, ale mrzí ji, že věci už nejsou jako předtím. Dřív si jí prý Milan víc všímal, bral ji na večeře a dělal jí překvapení. Ale poslední dobou je tak zahleděný do práce, jako kdyby jeho žena ani neexistovala.Tím pádem se Paulová nemá komu svěřit. Nablízku nemá ani své dvě dcery, Adélu (39) a Anežku (29). Starší dcera totiž žije trvale v Indii a mladší přebývá ve Francii. Není tedy divu, že si herečka nemá ani s kým popovídat o každodenních záležitostech.Každý se občas potřebuje někomu svěřit, a když nemá komu, začne ho to deprimovat. Nicméně podle našich tajných zdrojů si Paulová své blízké od sebe odehnala sama. Dávala přednost práci a teď se prý diví, že to dělají i její blízcí.
Může si za to sama?
Co se týče jejích dcer, prý vždycky vše nechávala čistě jen na nich. Nepletla se jim do života, ani co se týkalo jejich prvních lásek. Bylo jí to prý jedno a nechávala své dcery chodit s tím, koho si vybraly.I když se potom vrátily s pláčem. Paulová byla vždy spíše kariéristka a celá rodina to o ní věděla. Málokdy byla doma a málokdy spolu jako rodina usedli k večeři. Není proto divu, že jí dcery vyletěly z hnízda a ke všemu takhle daleko.Podle hereččiných kamarádek teď Paulová lituje toho, že svým dcerám v minulosti nevěnovala více pozornosti. Prý se stále honila jen za prací, ale podstatné a důležité věci nechávala za sebou. Teď když ona je ta, která touží po pozornosti, začíná chápat, jak se její rodina musela cítit. Dokáže ale herečka situaci ještě zachránit?