Můj kousek štěstí

Jídlo jako cesta ke kráse

Do jídelníčku zařaďte i chutné jahody, obsahují vlákninu a pomáhají s redukcí váhy

Snažíte se hubnout, počítáte kalorie, hýbete se, ale výsledky se nedostavují? Může to mít na svědomí i špatné stravování.

Existují potraviny, které fungují jako urychlovače spalování tuků. Objevte je a zařaďte do svého jídelníčku.

Skvělé bílkoviny

Snídani byste vynechávat neměli – a ideální snídaní jsou bílkoviny, zejména vejce. Ta nastartují tělo na spalování tuků, a navíc umějí i zpomalit trávení, takže vám pocit nasycení vydrží déle.

Vajíčka jsou zdrojem bílkovin. Dopřejte si je na různé způsoby.

Bílkoviny čili proteiny jsou navíc skvělé i pro tvorbu svalů, a právě díky dostatečné svalové hmotě se lépe a delší dobu spalují tuky po cvičení. K tomuto účelu se hodí například syrovátka nebo různé proteinové nápoje. Pijte je pár hodin před cvičením nebo hned po něm.

Potřebná vláknina

Pokud dáváte k snídani přednost něčemu sladkému, vsaďte na ovesné vločky. Dodají vám vlákninu, která pomáhá vylučovat z těla toxiny a udržuje tlusté střevo zdravé. Zkombinujte je s bílkovinami v podobě bílého jogurtu, který navíc dodá tělu probiotika.

Přidat můžete i některé nízkokalorické ovoce, například jahody nebo borůvky. Dosladit můžete čekankovým sirupem, který je také bohatý na vlákninu. A nezapomeňte ani na dostatečný pitný režim, ideálně čistou vodu. nebo bylinkové čaje.

Staňte se členem Premium sekce
(pokud nemáte členství)
(pokud již členství máte)

Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden