Fešák Hubert, pohádkový Lucifer z legendárního snímku S čerty nejsou žerty, tatínek Popper ze Smrti krásných srnců. Principál nejúspěšnějšího pražského soukromého divadla. Asi není u nás člověka, který by neznal charismatického Karla Heřmánka (70). Rodilý Pražan vystudoval brněnskou Janáčkovu akademii múzických umění, delší dobu působil v Činoherním studiu v Ústí nad Labem. Na konci sedmdesátých let zakotvil v pražském Divadle Na zábradlí, na začátku devadesátých let založil Divadlo Bez zábradlí a dokázal tak, že je nejen neobyčejně talentovaným hercem, nýbrž i nesmírně zdatným podnikatelem. Zároveň má nervy ze železa, protože s grantovou komisí pražského magistrátu si už zažil leccos. Principál dokonce hovoří o téměř až likvidačním přístupu komise k jeho milovanému divadlu. Ani na okamžik však nelituje, že se do tohoto náročného podniku pustil. „Jenom už z těch překážek cítím velkou únavu,“ dodává zarmouceně. Na jevišti ho prý naštěstí veškeré rozčarování vždy spolehlivě přejde, je to pro něj nejlepší odreagování. Ženy mu vždy padaly k nohám, vzpomeňme třeba na dávno už zapomenutý románek s Vilmou Cibulkovou (55). Když Heřmánek zářil coby ústřední hvězda Divadla Na zábradlí, právě ona zde hostovala, ještě za studentských let. Měla za sebou románek s ženatým režisérem Petrem Kracikem (60), jemuž utekla do náruče dalšího ženatého muže, neodolatelného Heřmánka. Tomu se nakonec rozpadlo první manželství, do kterého patřily i dvě dcery.
Pokud vám stačí odemknout pouze tento článek, můžete tak učinit okamžitě zasláním jediné SMS.
Zašlete SMS ve tvaru "ctu clanek" na číslo 903 33 20. Během chvilky obdržíte číselný kód, kterým článek odemknete.