Moderátor KAREL ŠÍP (71) už léta patří k oblíbeným bavičům a jeho pořad Všechnopárty ani po letech neztrácí na sledovanosti, která dosahuje úctyhodných dva a půl milionu diváků. Tajemství jeho úspěchu a stabilní přízně diváků přitom není nijak složité. Podle Karlových spolupracovníků celý vtip spočívá v komunikační strategii. „Karel Šíp má jedinečný způsob vyptávání. Dělá ze sebe trošku přihlouplého,“ prozradil bývalý šéfdramaturg České televize ALEŠ ULM (70). Ve skutečnosti se ale podle Ulma za Šípovým přihlouplým kukučem skrývá velmi bystrá osobnost. Hodně věcí okolo pořadu si zařizuje sám. Mezi ně patří i vyhledávání zajímavých osobností a pikantních informací o nich. Image přihlouplého moderátora navíc dobře funguje i na hosty, kteří se pozvání do pořadu nebojí tolik jako u konkurenčního JANA KRAUSE (63). Ten naopak své hosty rád přivádí do úzkých.