Už dlouhé roky patří Leoš Mareš (42) nejvíce využívaným moderátorům u nás. Díky své popularitě poměrně rychle získal spoustu obdivovatelů na sociálních sítích, kteří mají na jeho profilech denně možnost sledovat, co zrovna dělá.
Firmy ho proto neustále oslovují kvůli spolupráci na reklamě. V poslední době z jeho popularity začíná mít pořádný užitek i jeho novopečená manželka Monika Koblížková (37). Ukazuje se totiž, že jejich svatba nebyla jen důkazem lásky, ale hlavně vynikajícím obchodním tahem.
Nedávno se například Monika stala tváří krejčovství, kde nafotila set propagačních fotografií, u čehož samozřejmě podnikavý Leoš nemohl chybět. Pořadatelé tak k objednané Monice získali Leoše, jako bonus a nelze říct, že by to dopředu neočekávali.
Není se tak čemu divit, že se Koblížkové začíná diář s kšefty plnit opravdu velmi rychle. Údajně to ale má být právě Leoš, kdo určuje z pozice zkušenějšího částky, za které na určitou reklamu či propagaci kývne a samozřejmě se snaží především sjednat takové spolupráce, kde budou figurovat oba.
Rodinná kasička Marešových se tak po jejich svatbě plní opravdu hodně rychle a pomalu to začíná vypadat, že nejsou ani tak manželé jako spíše značka. Trochu v tomto ohledu začínají připomínat další slavný pár Zlatu Adamovskou (59) a Petra Štěpánka (69), kteří díky svému manželství berou pořádný balík.
.