Markéta Procházková: Fanoušci na ni už zapomněli

Po velkém úspěchu přišlo zklamání!

Když televize Nova vloni představila osobnosti druhé řady show Tvoje tvář má známý hlas, nebylo mnoho těch, kteří by pohlednou muzikálovou herečku MARKÉTU PROCHÁZKOVOU (30) znali. Soutěž mnohé změnila, bohužel jen na malý okamžik.

Do loňského roku si talentu herečky a zpěvačky  Markéty Procházkové  povšimli zřejmě jen zanícení  fanoušci muzikálů. V těch totiž  drobná tmavovláska září už po- měrně dlouho. Ovšem až na pár  drobných výjimek byla televizní slávou téměř nepolíbená. V roce 2013 se objevila v epizodní roličce v seriálu Ulice  a o něco později dostala větší  šanci v seriálu Gympl s (r)učením omezeným coby kuchařka  ve školní jídelně Zuzana Čer- veňáková. Žádný větší úspěch  či slávu jí to však nepřineslo. Život se jí obrátil vzhůru noha- ma až s nabídkou do Tváře. Zpěvačka si zřejmě od zajímavého projektu hodně slibovala,  jenže většina zájmu o její osobu  skončila spolu s posledním dílem druhé řady Tváře.

Když kvůli proměně musela použít čočky, šíleně trpěla.

Nabídky se žádné nehrnou

Od prvního okamžiku, kdy se  Procházková v soutěži předvedla, bylo jasné, že je to nejen ne- uvěřitelně talentovaná zpěvačka a herečka, ale navíc velmi  krásná žena. Kromě svého na- dání totiž nejednou ukázala  také své dokonalé křivky. Díky  úspěšné show začala prožívat  učiněný sen. Týden co týden se  objevovala na obrazovkách, kde  ji sledovaly stovky tisíc nadše- ných diváků. Fanoušci ji poznávali na ulicích, žádali ji o podpisy a pravidelně se o ní psalo  v časopisech a novinách. Jenže  s posledními světly ve studiu  zhasla po skončení Tváře i její  popularita. Čím to je, zpěvačka  netuší. „Něco malýho mi účinkování v show přineslo, ale že by  mi díky tomu přišla nějaká nabídka, tak to se nestalo,“ svěřila  se Procházková, která se tak  pokorně vrátila ke svým muzikálům. V současné době je k vidění v muzikálu Rocky a Čas  růží. Když už se nedočkala vytoužené popularity, alespoň doufá, že přitáhně pár svých věrných  fanoušků z Tváře i do divadla.

reklama
reklama

Komentáře