Masírujte svá chodidla

Přinášíme vám skvělé rady, jak pečovat o své unavené nohy pomocí speciálních cviků. Vaše nohy budou nejen jemné a krásné, ale během chůze budete mít daleko příjemnější pocit lehkých nohou!

1) Správný stisk

Jednoduchý a účinný cvik, který vaše chodidla prokrví a tím budou vypadat lépe. Jednoduše uchopte chodidlo do obou rukou. Nejlépe v sedě na pohodlném křesle. Co  nejsilněji zmáčkněte místo pod palcem, ve středu chodidla a těsně nad patou. Čím více zatlačíte, tím lépe. Opakujte několikrát.

2) Lehké tlačení

Postačí vám jedna ruka. Chodidlo, především ve střední části, si pomalu masírujte krouživými pohyby. V tomto místě je pokožka nejcitlivější a nejvíce zatěžovaná. Pokud trpíte na nehty, které nejsou zrovna pěkné, toto cvičení vám zaručeně napomůže k vaší spokojenosti.

3) Poťukávání tužkou

Postačí tužka nebo něco s obroušenými hranami. Touto pomůckou lehounce oťukávejte celou spodní část chodidla. Na patě se nebojte trochu přitlačit. Jedná se o prastarou techniku, která chodidla promasíruje, prokrví a tím jim dodá mnohem zdravější barvu.

4) Našlapování

Sedněte si, narovnejte se a nohy položte na pevný a rovný podklad. V této poloze zvedněte paty a špičkami tlačte na zem. Pak pozici prohoďte a stůjte na patách. Opakujte minimálně po dobu pěti minut. Nohy touto pravidelnou zátěží rozcvičujete a bolest nohou bude postupem času menší.

reklama
reklama