Naučte se nakupovat

Pokud máte pocit, že by váš šatník potřeboval nějakou módní vzpruhu, neváhejte nyní vyrazit do obchodu. Můžete totiž nakoupit zajímavé kousky až o polovinu levněji. Sezónní výprodeje jsou totiž v plném proudu a řada lidí bere obchody doslova útokem.

Jenže není všechno zlato, co se třpytí a proto byste se měli držet několika zásad, abyste ziskůchtivým obchodníkům nenaletěli. A my vám v tom velmi rádi pomůžeme.

Konec sezóny

Podobné módní žně jsou pravidelně několikrát do roka.

Máte tak šanci nakoupit nejen oblečení, ale i obuv, kosmetiku či různé doplňky opravdu velmi výhodně. Největšímu náporu se obchody zpravidla těší krátce po Vánocích a také v průběhu léta, kdy obchody nabízejí trička a halenky tolik pod cenou, až se může zdát, že se jim prodej takt levného zboží nemůže vyplatit.

Opak je ale bohužel pravdou!

Kontrolujte si cenovky

Překvapuje vás, když na cenovce díte cenu i o 70 % nižší? Láká vás bez rozmyslu po takovém trháku hned sáhnout? Nenechte zbytečně nachytat. Prodejci totiž původní cenu jednoduše účelově před plánovanými výprodeji navýší a sleva pak vypadá ještě více lákavě.

V tom tkví celý jejich trik! Vždy si také kontrolujte materiál a střih oblečení, podle toho poznáte, jestli jeho cena odpovídá kvalitě. Stejně tak si vybírejte, kdy na nákup vyrazíte. V období slev jsou obchod y přeplněné.

Najdou se ovšem i výjimečné chvilky, kdy se můžete po obchodě porozhlédnout bez toho, aniž by do vás někdo vrážel. Nejlepší je navštívit obchod hned ráno. Krátce po otvíračce tam ještě nebude tolik lidí! Naopak asi úplně nejhorší doma je kolem oběda a odpoledne.

Co se vyplatí nakoupit?

Nejlepší, co můžete udělat je vyhlédnout si pár věcí ještě před samotným výprodejem a pak už jen počkat až začnou ceny padat dolů, vyplatí se nakupovat zimní oblečení a obuv, ale i plavky a letní oblečení, které ještě stihnete unosit, než přijde chladnější počasí.

Nakupujte ale s rozmyslem a nenechte se strhnout jen lákavou cenou..

reklama

Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden

reklama