Padání vlasů

Vlasy rostou a také v průběhu života vypadávají. To je běžné. Jsou ale období, kdy padají častěji nebo ve větším množství než obvykle. Jak tomu předejít a co dělat, pokud k tomu už dochází?

Jak si pomoci?

Naordinovat si železitou kůru. Zvyšte příjem železa zvýšenou konzumací hovězího nebo vepřového masa, čočky, fazolí, listové zeleniny, ryb. Dobrému vstřebání železa pomůže kombinace s vitamínem C.

Zkuste změnit šampon

Zvolte přípravek proti lupům, pokud se vyskytnou, omezte četnost péče o vlasy. Nadměrné mytí a nevhodné sušení může být na škodu.

Zdravé vlasy potřebují: vitamíny skupiny B: riboflavin, kyselina pantotenová, pyridoxin, dále vitamíny A, C a E.
Ve stravě by neměl kromě železa chybět také zinek (luštěniny, tmavé maso, rýže), selen (vnitřnosti, dary moře, ořechy), také hořčík (ananas, banán, borůvky, tuňák), vápník (tvrdé sýry, luštěniny) a fosfor (luštěniny, vnitřnosti, ryby, čokoláda, dýňová semena, mák)

Hořčík v ovoci je pro vás nezbytný.

.

reklama
reklama