Zřejmě nejznámější pohádkový princ PAVEL TRÁVNÍČEK (66) se nikdy příliš netajil svou náklonností k penězům a luxusu. Zdá se ale, že v posledních letech jeho sláva skomírá, a aby se nemusel uskromnit, je schopen prodat i svůj osobní život.
Není třeba si nic nalhávat. Doby, kdy se těšil největší popularitě, jsou nejspíš už nenávratně pryč. Zašlá sláva Trávníčka v pohádce Tři oříšky pro Popelku bývá oprášena pravidelně vždy v období kolem Vánoc. To si fanoušci pohledného prince hledajícího svou vyvolenou rádi připomenou. To je však ale zřejmě všechno. Na obrazovce už není moderátora a dabéra téměř vidět a pořad DO-RE-MI, který herec uváděl spolu se svou kolegyní SABINOU LAURINOVOU (44), upadl v zapomnění už dávno. Jakousi věčnou připomínkou tehdejšího úspěchu budiž jeho manželka MO- NIKA (31), s níž se v pořadu před mnoha lety seznámil. Jak si ale dopřávat luxus a bohatství, když práce opovážlivě ubývá a zájem fanoušků už zřejmě není zdaleka takový jako kdysi? Řešení je pak nabídnout něco, čeho si slavní lidé obvykle cení nejvíce – své vlastní soukromí. Lidé jsou totiž zpravidla velmi zvědaví, jak celebrity žijí a nakolik se jejich život od toho „obyčejného“ liší. Na to zřejmě Trávníček sázel, a jak se zdá, vsadil na správnou kartu. Jak si totiž vysvětlit, že opakovaně nabízí svůj život na prodej?
Večeře s princem
Přiznejme se, kolik z nás před mnoha lety nezatoužilo být alespoň na chvíli v kůži krásné Popelky, o kterou se princ v podání Pavla Trávníčka zajímal? Snad každá žena po něm tehdy toužila a přá- la si ho mít na chvíli jen pro sebe. Není to tak dávno, co jedna agentura přišla s nápadem dychtivým dámám, toužícím po setkání s princem, toto přání vyplnit. Nabízela proto oblíbeného herce na internetu jako nějaký kus nábytku. „Chcete povečeřet se šarmantním Pavlem Trávníčkem? Žádný problém,“ tvrdila firma z pražských Kolovrat. „Ve chvíli, kdy se setkáte na slavnostním obědě či večeři s Pavlem Trávníčkem, zjistíte, že duši elegantního a romantického prince má stále,“ hlásal reklamní banner. No a na kolik tahle úžasná tři hodiny trvající příležitost vyšla? Agentura si za setkání s princem účtovala téměř 50 000 korun! Pavlovi tak za klevetění s fanoušky spadlo do klína údajně zhruba 15 000 korun. A to se vyplatí…
Vydělává na synovi
Svůj k svému, říká jedno staré přísloví. A nutno podotknout, že v případě manželů Trávníčkových to celkem sedí. Kromě jiného mají totiž zřejmě společného i obchodního ducha. Nedávno se totiž objevila informace, že se Monika Trávníčková coby manažerka svého muže pokusila prodat svou rodinu za 10 000 korun jednomu časopisu. Ten měl rodině nabídnout profesionální focení s vizážistou a stylistou. Vše zdarma pouze s tím, že by následně některé fotografie byly v onom časopise použity. Odpověď ambiciózní Moniky ale všechny zaskočila. „Honorář 10 000 Kč,“ napsala v SMS zprávě. Zapomněla však na to, že když se její syn MAXMILIÁN v prosinci narodil, vystavila jeho fotky ona sama na svoji sociální síť. To tedy nebylo zrovna moc chytré.