Posilujte svoji paměť

Udržet si bystrého ducha, dobrou paměť a mladistvý vzhled není vůbec jednoduché. Rozhodně to však není nemožné.

Samozřejmě platí, že čím je člověk starší, tím si méně pamatuje. Je to také z toho důvodu, že ji často zanedbáváme.

Když ale budete svůj mozek pravidelně trénovat a vyzkoušíte některý z následujících tipů, nemusíte mít obavy z toho, že by se vám paměť v budoucnu nějak výrazně zhoršila. Naopak se vám zlepší.

Chybí vám jód

Jód se v těle nachází ve štítné žláze. Máte-li ho nedostatek, začne váš mozek i paměť slábnout. Do svého každodenního jídelníčku proto zařaďte zejména ryby, mléko, tresčí játra nebo například třešně a višně, a to klidně i zavařené či zmražené.

Důležitý je i vitamin B1

Zlepšuje paměť a působí jako výborná prevence proti Alzheimerově chorobě. Nejvíce vitamínu B1 najdete v droždí, bramborách, celozrnném chlebě či vaječném žloutku.

Ořechy s medem jsou léčivou pochoutkou

Do sklenice kvalitního medu přidejte dvě až tři hrsti čerstvých vlašských ořechů a nechte týden až dva marinovat. Každý den si dopřejte lžičku této sladkosti. Pro lepší účinek můžete přidat špetku muškátového oříšku.

Komentáře

reklama