Posilujte svoji paměť

Udržet si bystrého ducha, dobrou paměť a mladistvý vzhled není vůbec jednoduché. Rozhodně to však není nemožné.

Samozřejmě platí, že čím je člověk starší, tím si méně pamatuje. Je to také z toho důvodu, že ji často zanedbáváme.

Když ale budete svůj mozek pravidelně trénovat a vyzkoušíte některý z následujících tipů, nemusíte mít obavy z toho, že by se vám paměť v budoucnu nějak výrazně zhoršila. Naopak se vám zlepší.

Chybí vám jód

Jód se v těle nachází ve štítné žláze. Máte-li ho nedostatek, začne váš mozek i paměť slábnout. Do svého každodenního jídelníčku proto zařaďte zejména ryby, mléko, tresčí játra nebo například třešně a višně, a to klidně i zavařené či zmražené.

Důležitý je i vitamin B1

Zlepšuje paměť a působí jako výborná prevence proti Alzheimerově chorobě. Nejvíce vitamínu B1 najdete v droždí, bramborách, celozrnném chlebě či vaječném žloutku.

Ořechy s medem jsou léčivou pochoutkou

Do sklenice kvalitního medu přidejte dvě až tři hrsti čerstvých vlašských ořechů a nechte týden až dva marinovat. Každý den si dopřejte lžičku této sladkosti. Pro lepší účinek můžete přidat špetku muškátového oříšku.

Staňte se členem Premium sekce
(pokud nemáte členství)
(pokud již členství máte)
reklama

Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden