Můj čas na kafíčko

Slunečná končí, tak si našla nový kšeft

Hvězda Slunečné, Eva Holubová (62), se rozhodla podnikat a s dcerou Karolínou Zdeňkovou (27) založila rodinnou agenturu Holubice Agency.

S firmičkou má prý velké plány. Hodlá pořádat přednášky a  workshopy, kde se budou rozebírat ženské problémy s účastí psychologa nebo jogínky. Cílem programu je zbavit se sociálních fobií a komunikačních bloků a dokázat navázat běžný rozhovor s kýmkoli.

I dcera se chce trochu přiživit.

Otázkou je, jestli Eva trpí nedostatkem financí, anebo jen touží zaměstnat svou rodinu. Z dcery ve firmě udělala výkonnou a kreativní ředitelku, nezapomněla ovšem využít ani služeb jejího přítele...

V byznysu už jede komplet celá rodina

Je jím bývalý fotbalista Matěj Paprčiak (30), který studuje herectví v Londýně a přivydělává si jako model. Matěj se prý v zahraničí naučil spoustu zajímavých věcí, které hodlá využít ve prospěch Holubové firmy.

Má totiž v plánu připravit vzdělávací program pro lidi, kteří touží po herecké kariéře. Eva slibuje, že díky tomuto programu si „budoucí studenti“ mohou vyzkoušet hereckou profesi a uvědomit si, zda je tato branže opravdu láká.

Při zakládaní byznysu samozřejmě nezapomněla ani na syna Adama Zdeňka (27), který sice v současné době pobývá v jejich domě na Sicílii, ale i odtud zvládne jednoduché firemní účetnictví a administrativu, které mu zadala.

Pokud by byl prý zájem o besedy na téma politologie či historie, tak i těchto oblastí by se Adam mohl ujmout. Zdá se, že se herečka snaží vytěžit potenciál své rodiny na maximum.

Zhatil jí plány Covid?

Do budoucna by herečka chtěla svou školu rozšířit a až třídenní kurzy obohatit o téma duševní hygieny. Zájemce hodlá naučit správné meditaci. Bezpochyby vymyslí ještě i další aktivity, které by uživily celou rodinu.

A myslí to vážně, o čemž svědčí i fakt, že už má vybrané dva hotýlky, kde by se akce měly konat. Původní plány jí však zhatil koronavirus. Ale i s touto nepříjemností si Eva Holubová hravě poradila.

S dcerou a jejím přítelem Paprčiakem se pustila do facebookových ochutnávek jejích vybraných témat. Naláká nějaké klienty? Na webu agentury zatím sice nejsou ceny, ale už teď to nevypadá na nijak levnou záležitost.

Staňte se členem Premium sekce
(pokud nemáte členství)
(pokud již členství máte)

Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden