Není důležité ve StarDance vyhrát, ale dostat se do finále a být populární! To už dnes ví herečka Pavla Tomicová (56), která v taneční soutěži zaujala dravostí i korpulencí, a hned po novém roce dostala kšeft od obchodního řetězce: natočila „taneční“ reklamní spot na slevy.
Kdo ho viděl, je mu jasné, že byl natočený nejdéle za dvě hodiny, filmařsky ani herecky není příliš náročný. Podle některých zpráv za něj Pavla dostala minimálně pětimístnou sumu, což jistě potěší, ale závratná částka to zase není. Může být ale i mnohem vyšší, záleží na tom, jak dlouho v televizi kampaň poběží a zda pronikne třeba i do tisku. Současně však jsou spolu s tanečníkem Markem Dědíkem (35) zavaleni nabídkami na moderování plesů, bohužel všechny nemůže Pavla vzít, má své dlouhodobé závazky v divadle.