Začněte den pořádným protažením

Co s vámi dokáže desetiminutová rozcvička každý den poránu? Například to, že se vám bude lépe vstávat, nebudou vás bolet záda a za pár týdnů budete ohebnější. Začněte s ranní rozvičkou hned zítra.

Nejdřív ruce a nohy

Hned jak se probudíte, položte se na záda, ruce natáhněte za hlavu a protáhněte levou ruku s pravou nohou tak, že se budete obojí snažit vytáhnout co nejdále směrem od sebe. Pak pokračujte pravou rukou a levou nohou.

Kočičí hřbet

Klekněte si na všechny čtytři a s nádechem se prohněte v zádech, s výdechem se pořádně nahrbte. Opakujte pětkrát.

Nezapomeňte na kyčle

Vleže na zádech pokrčte nohy a chodidla dejte co nejtěsněji k sobě. Pak nechte levou nohu klesnout k levé straně, pravou nohu k pravé. Chodidla se však snažte držet stále u sebe. Ruce si položte na břicho a na pět dob se nadechujte, na sedm vydechujte.

Příprava na nový den

Nyní si stoupněte, chodidla dejte k sobě, ruce nechte podél těla a podsaďte pánev. Párkrát se nadechněte a pak vydechněte. Přejeme krásný start do nového dne.

reklama
reklama

Komentáře