Zdravé domácí dipy

Připravíme si zeleninu dle libosti, nejlépe však poslouží mrkev, řapíkatý celer či okurka. Čerstvou zeleninu nakrájíme na tenké proužky, stane se tak mnohem atraktivnější k uzobávání.  Příprava domácích dipů je jednoduchá, postačí nám kelímek bílého jogurtu či nízkotučného tvarohu, které po promíchání dochutíme bylinkami, solí, pepřem nebo česnekem dle libosti.

Máte-li raději pikantnější omáčky, vezmeme jednoduše konzervu s rajčaty, přidáme najemno pokrájené papričky jalapeños a dochutíme špetkou chilli, pepře anebo zázvoru. Můžeme si připravit i domácí guacamole, stačí vidličkou rozmělnit avokádo, zakápnout ho trochou citronové šťávy a opět dochutit solí a čerstvě namletým pepřem. Aby vaše guacamole co nejvíce připomínalo originální recept, nebojte se přidat i nadrobno nakrájená, předem spařená rajčata, papričky, koriandr a třený česnek.

Jestliže se přesto neobejdeme bez něčeho křupavějšího, zkusíme zeleninu vyměnit za nachos nebo celozrnné knäckebroty. Ty neobsahují zdaleka tolik kalorií..

reklama

Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden

reklama