Zhubněte pár kilo podle CELEBRIT

Správná cesta k postavě snů – pevný řád a pestrá strava.

Máte po dlouhé zimě pár kilo navíc a ráda byste je zase dostala dolů? Inspirujte se slavnými kráskami a vyzkoušejte účinné diety, které vám pomohou s přebytečnými centimetry rychle zatočit.

K herečkám je mediální oko velice nekompromisní, a tak je jasné, že si svou postavu pečlivě hlídají a využívají zaručených fíglů, které jim udrží postavu snů. Inspirujte se.

Přerušovaný půst

Tuto hubnoucí metodu si oblíbily například světové herečky Jennifer Aniston (52) a Nicole Kidman (53) nebo česká zpěvačka Monika Absolonová (44). Je vhodná pro ty, kdo chtějí rychle zhubnout bez počítání kalorií.

Podstatou tohoto režimu jsou pevné denní intervaly, to znamená, že můžete jíst jen v určitou dobu. Po zbytek dne a samozřejmě v noci držíte hladovku.

Existují různé poměry doby jídla a půstu, jako nejoblíbenější se udává poměr 16 : 8. To znamená, že můžete jíst během osmi hodin a tu méně příjemnou část můžete propojit se spánkem. Například od 20 hodin do 12 hodin následujícího dne, kdy pak budete moci bez omezování jíst zase do 20 hodin.

Podle krevní skupiny

Herečka Ivana Chýlková (57) zase vsadila na krevní dietu, díky níž si prý celoživotně udržuje krásně štíhlou postavu. Krevní skupině A, jakožto zemědělcům, se doporučuje rostlinná strava, tedy zelenina, luštěniny a obiloviny.

Rozhodně by se měli vyhýbat červenému masu a nahradit ho spíše masem bílým, hlavně rybami a drůbeží. Pastevci, tedy skupina B, mohou jíst rostliny a většinu mas, kromě kuřecího a vepřového.

Typ AB – lidé s touto krví by prý měli jíst hlavně tofu, mléčné výrobky, luštěniny a obiloviny. Měli by se vyhýbat hovězímu a kuřecímu masu. Skupina 0 – lovci – by měla mít jídelníček založený na vysoce proteinové stravě z masa, ryb a drůbeže a zelenině.

Tipy dle doktora Atkinse

Jeho dieta má tři fáze, během nichž můžete shodit 5–7 kg týdně. Tuto hvězdnou dietu vynáší do nebes herečka Catherine Zeta-Jones (51) či zpěvačka Jitka Zelenková (70).

Množství sacharidů by mělo pocházet ze zeleniny, ideálně listové (brokolice, špenát, salát) či z fazolí. Tuky a bílkoviny si můžete dopřávat bez omezení. V první fázi si můžete dát jen 20 gramů a další týden lehce zvýšíte na 40 gramů. V poslední, závěrečné fázi pomalu přidáváte přílohy a sacharidy tak, aby to vaše tělo zvládlo bez opětovného přibírání na váze.

Štíhlá za několik vteřin

Pokud chcete vypadat štíhleji, choďte s narovnanými zády. Srovnejte si ramena a vztyčte hlavu. Vsaďte na správnou velikost oblečení, zbytečně velké modely totiž přidávají kila navíc. Opticky své tělo zeštíhlíte, když si nazujete béžové boty s podpatkem.

reklama
reklama

Komentáře