Co drží zpěvačku nad vodou?

Zpěvačka slavného hitu Když se načančám Heidi Janků (58) pomalu začíná kvůli protiepidemickým opatřením propadat zoufalství. Důvodem jsou jak rychle se tenčící finanční úspory, tak obrovské množství volného času, se kterým si ovdovělá Heidi neumí poradit.

Také vás může zajímat ...

Z nouze začala podnikat

Doslova záchranou se pro ni staly ruční práce, kdy se vrhla na výrobu náramků a vánočních ozdob. A jak se říká, zabila tím dvě mouchy jednou ranou. Protože je o její výrobky zájem, domluvila se s kamarádkou a začala je prodávat v jejím internetovém obchodě.

Díky tomu dokáže aspoň částečně zalepit díru ve svém rozpočtu, který není zrovna malý. Zpěvačka žije v rodinném domě, a tak je jasné, že jeho provoz stojí měsíčně pěknou sumu. Zároveň taky zabije čas, který dříve trávila koncertováním.

Momentálně je jejím životním parťákem psík Eda

Nevěří ve šťastný konec

„Je to znouzectnost, trochu i z nudy, protože jsem pořád zavřená doma. Přes den vařím tloustnu a maximálně jdu do lesa se psem. Takže jsem začala s korálky pracovat, abych se z toho úplně nezbláznila. A každý večer k tomu sedám,“ říká Janků, která přiznala, že se z toho stala tak trochu její nová závislost.

Dokud prý nemá dokončenou práci, kterou si na večer vymyslela, nedokáže usnout a případně se jí o tom i zdá. Na druhou stranu jí moc chybí kontakt s diváky a smutně říká, že prý už jí ani nebaví trénovat hlasivky, protože pomalu přestává věřit, že se ještě někdy před publikum někdy vrátí.

Časopis, který by vás mohl zajímat

Moje sladké tajemství

Moje sladké tajemství je jedinečný časopis pro ženy, které se zajímají o aktuální dění v českém showbyznysu. Přináší strhující a poutavé novinky i zprávy ze života slavných osobností a odhaluje jejich skrytá tajemství. Je určený pro čtenářky hledající nápadité a zároveň oddechové čtení, u kterého si chtějí odpočinout od svých každodenních starostí. Velkou předností časopisu je důraz na obrazovou stránku a stručnost pikantních článků, které jdou doslova na dřeň příběhu.

Komentáře

reklama