Cvičení proti stresu

Zbavte se stresu za pomoci svého dechu. Poslouchejte svoje tělo a relaxujte při něm.

Na lidském dechu můžeme poznat, zdali je člověk klidný či naopak pod stresem. Počet nádechů i výdechů, intenzita, ale i hlasitost o nás vypoví mnohé. Uklidněte se a zbavte se všeho napětí díky jednoduchému cvičení.

LEHNĚTE SI

V prvním kroku si lehněte a snažte se relaxovat. Pokud si nemůžete lehnout, snažte si najít klidné místo, kde si můžete sednout a uvolnit se. Ruce dejte podél těla a palec a ukazováček spojte. Překřižte nohy a sedněte si do tureckého sedu. Pokud sedíte, dejte si ruce na klín.

Také vás může zajímat ...

SOUSTŘEĎTE SE NA SVŮJ DECH

Nyní se snažte vnímat jen svůj dech. Nadechujte se do břicha a snažte se u každého nádechu napočítat alespoň do pěti. Dech na chvíli zadržte a počítejte do tří, následně udělejte hluboký výdech nosem. Výdech udělejte opět co nejdelší. Takto opakujte, dokud neucítíte naprosté uklidnění a pohodu v celém těle.

VNÍMEJTE SVÉ TĚLO

Soustřeďte se jenom na to, jakým způsobem dýcháte a jak nabíráte vzduch do plic a vypouštíte nosem. Takto několikrát opakujte. Jakmile je dechové cvičení u konce ještě chvíli relaxujte. Cvičení můžete dělat se zavřenýma očima, tak dobře vnímáte, co se v těle děje. Nejlépe v místnosti, kde není moc světla a hluku.

Časopis, který by vás mohl zajímat

Moje šťastná hvězda

Váš oblíbený časopis Moje šťastná hvězda dostal novější kabátek! Můžete se těšit na nové rubriky, ještě více žhavých kauz, které hýbou českým showbyznysem, dojemné osudy filmových legend i pikantní lásky slavných. To vše už v tomto čísle!

Komentáře

...