Cviky na bolavé a oteklé nohy

Trápí vás bolesti a otoky nohou? Pomůže vám ranní či večerní pětiminutová rozcvička.

1. Lehký podřep

Také vás může zajímat ...

Postavte se zpříma s chodidly u sebe. Předpažte ruce a pomalu si sedejte, jako by za vámi byla židle. Pár vteřin v podřepu vydržte a pak se zase narovnejte. Opakujte pětkrát.

2. Zády ke stěně

Postavte se zády ke stěně a pomalu se předklánějte s kulatými zády, až kam vám to půjde. Někdo se ohne až dolů k chodidlům, někomu to půjde jenom ke kolenům. Nic není špatně. Cvik opakujte aspoň patnáctkrát.

3. Svíčka rozproudí krev

Lehněte si na záda a kolena si opřete o hrudník, pak nohy natáhněte do pravého úhlu a vydržte tak alespoň jednu minutu. Cvik opakujte pětkrát.

4. Protáhněte si nohy vsedě

Sedněte si na zem a natáhněte nohy před sebe. Vypodložte si pánev dekou nebo polštářem a zkuste se co nejvíce předklonit, ti nejohebnější se dotknou špiček prstů, pokud to ale nezvládnete, nevadí. Cvik opakujte aspoň pětkrát.

Časopis, který by vás mohl zajímat

Moje šťastná hvězda

Váš oblíbený časopis Moje šťastná hvězda dostal novější kabátek! Můžete se těšit na nové rubriky, ještě více žhavých kauz, které hýbou českým showbyznysem, dojemné osudy filmových legend i pikantní lásky slavných. To vše už v tomto čísle!

Komentáře

reklama