Moje šťastná hvězda komerční sdělení

Dolce & Gabbana Light Blue nebo Armani Si za pár korun?

Kvalitní vůně prohlubuje emocionální spojení mezi lidmi. Čich je totiž nejsilnější smysl ze všech. Je zhruba 150 tisíckrát citlivější než zrak. Člověk je schopen rozlišit až 3 biliony různých vůní. Naproti tomu zrak je schopen rozlišit „pouze“ kolem 7 milionů barev. Pachy také lépe aktivují synapse v mozku při vzpomínání, jelikož čich je přímo napojen na limbický systém, kterému se také někdy říká „emoční mozek“.

Vůně je přirozená a zároveň neviditelná součást Vašeho osobního stylu a má významný dopad na to, jak vás ostatní lidé vnímají a jak si vás zapamatují. Kvalitní vůně nabízí řadu výhod. Za prvé Vás dělá atraktivnější pro druhé pohlaví, za druhé pomáhá uvolňovat stres a dodává sebedůvěru. A přesto asi 80% mužů běžně nepoužívá voňavku. Jak je to možné?

Hlavní příčinou je s největší pravděpodobností nedostatek informací a základním přehledu o světě vůní. Většina mužů proto vůně ignoruje a předstírá, že neexistují. Považují je za nesmyslně drahé a zbytečné.

A ženy? Jen máloco může pomoci ženě zlepšit den tak rychle jako její oblíbená vůně. Ale v případě, že její oblíbená vůně stojí třeba 2-3 tisíce korun, se jí může jedno slabé „stříknutí“ poněkud prodražit. A v takovém případě se často stává, že si člověk začně vůně šetřit jen na opravdu výjimečné příležitosti a zdaleka si tak vůně neužívá každý den.

Avšak život je příliš krátký na to, abychom se voněli pouze na parádní večírek. A pokud si nemůžete dovolit originální parfémové vůně světových značek, zkuste generické parfémy inspirované právě těmito.

Rozhodně nenakupujte levné toaletní či parfémové vody, jejichž složení a nízký obsah vonných esencí vydrží na kůži doslova jen pár minut a v nikterak výjimečných případech mohou způsobovat nepříjemné kožní vyrážky.

Kupujte kvalitní vysokoobsahové parfémy jejichž složení je inspirováno světovými značkami jako je Calvin Klein, Paco Rabbane, Lacoste, Chanel Coco, Hugo Boss. Rozdíl pozná jen opravdu málokdo.
Jaký je vlastně rozdíl mezi toaletní vodou a parfémem? Označení PARFÉM se uvádí, pokud je obsah vonných esencí 15-40%. Pro parfémovou vodu - Eau de Parfum (EDP) obsah 8-15%. Pro toaletní vodu - Eau de Toilette obsah 4-8%. V Esensino koupíte pouze kvalitní parfémy z vonných esencí výhradně z Francie. Podíl vonných esencí ve všech výrobcích Esensino je minimálně 18-20%.

Staňte se členem Premium sekce
(pokud nemáte členství)
(pokud již členství máte)

Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden