Jak se dobře vyspat

Před chvílí u vás doma skončila ostrá hádka s manželem a vy byste měla už dávno spát. Zítra vás přece čeká velmi náročný pracovní den. Jste ale hrozně vytočená, celá se ještě klepete vzteky a v hlavě vám buší permoníci.

Tak takhle rozčílením oči určitě dlouho nezavřete. Co teď. Zkuste velice jednoduchou, ale osvědčenou metodu. Určitě si ji zamilujete.

Také vás může zajímat ...

Správné dýchání

Nejdůležitější, pro dobrý spánek, je naprosté zklidnění. A pokud možno co nejrychleji. Lehněte si proto v klidu na záda a začněte zhluboka, pravidelně dýchat. Po chvíli začněte s metodou označovanou záhodně 4-7-8.

Zhruba čtyři vteřiny se dlouze nadechujte nosem. Pak dech zadržte a počítejte si přitom do sedmi. Následně začněte velmi dlouze zadržený dech vydechovat ústy. Výdech by měl trval přibližně 8 vteřin. Tedy tak dlouho, než napočítáte do osmi. Tento dechový cvik opakujte několikrát po sobě.

Klid těla i duše

Jak jste již jistě poznali, označení 4-7-8 přesně odpovídá počtu vteřin, které jednotlivým krokům cvičení věnujete. A má skutečně blahodárné účinky. Nejprve prohloubí a zklidní vaše dýchání a díky tomu zpomalí tep a zklidní rozčilením tlukoucí srdce.

Tím se zas postupně podaří uklidnit i vaši rozbouřenou mysl. Opustí ji zbytečné myšlenky a všechen stres předešlého dne. A vy se krásně vyspíte dorůžova. Tak hezkou dobrou noc.

Časopis, který by vás mohl zajímat

Moje chvilka pohody

Moje chvilka pohody je týdeník určený čtenářkám „pohodářkám“, které berou život s nadhledem, shovívavostí, humorem i pochopením. Na své si přijdou všechny, které zajímají osudy jiných žen i známých osobností. Na nové číslo se můžete těšit každý čtvrtek.

Komentáře

...