Karbanátky z quinoy

Quinoa obsahuje vysoké množství bílkovin a je bez lepku. Tyto placky přijdou k chuti vegetariánům i celiakům.

Suroviny – 1 hrnek quinoy – 80 g tvrdého sýra – 2 červené cibule – 1 uvařená mrkev – 1 červená paprika – 1 stroužek česneku – 1 hrst lněných semínek – 3 vejce – sůl, pepř – tuk na smažení

Také vás může zajímat ...

Postup

1. Quinou propláchněme v sítku vroucí vodou. Pak ji vařte v 2,5násobném množství vody asi 15 minut a sceďte.

2. Do mísy dejte vychladlou quinou, nastrouhaný sýr, nakrájenou zeleninu, prolisovaný česnek, vejce, lněná semínka a vše dobře promíchejte. Podle chuti osolte a opepřete.

3. Na pánvi rozehřejte tuk. Pomocí lžíce tvořte karbanátky a smažte je z obou stran dozlatova.

4. Podávejte například se zakysankou a bylinkami.

Časopis, který by vás mohl zajímat

Moje chvilka pohody

Moje chvilka pohody je týdeník určený čtenářkám „pohodářkám“, které berou život s nadhledem, shovívavostí, humorem i pochopením. Na své si přijdou všechny, které zajímají osudy jiných žen i známých osobností. Na nové číslo se můžete těšit každý čtvrtek.

Komentáře

...