Krok za krokem ke krásné postavě

Pokud chcete chůzí hubnout, bude záležet na vzdálenosti, rychlosti a frekvenci chůze.

Pro hubnutí je ideální rychlá chůze, a to alespoň po dobu 30 až 90 minut většinu dní v týdnu. Celková doba v rámci týdne by měla být alespoň 150 minut.

Také vás může zajímat ...

Hezky svižně

Chodit byste měla dostatečně rychle, abyste byla v cvičební zóně se střední intenzitou na 60 až 70 procentech vaší maximální srdeční frekvence. Jak tuto zónu poznáte bez nutnosti pořizovat si měřič tepové frekvence nebo používat různé aplikace?

Stačí jít rychlostí, při které se vám bude dýchat hůře než obvykle, ale zároveň ještě stále budete schopni mluvit, ale už ne zpívat.

30 minut

Pro spalovací efekt je nutné chodit souvisle déle než 30 minut. Teprve po této době začíná tělo jako zdroj energie používat také tukové zásoby.

Časopis, který by vás mohl zajímat

Moje chvilka pohody

Moje chvilka pohody je týdeník určený čtenářkám „pohodářkám“, které berou život s nadhledem, shovívavostí, humorem i pochopením. Na své si přijdou všechny, které zajímají osudy jiných žen i známých osobností. Na nové číslo se můžete těšit každý čtvrtek.

Komentáře

reklama