Masírujte svá chodidla

Přinášíme vám skvělé rady, jak pečovat o své unavené nohy pomocí speciálních cviků. Vaše nohy budou nejen jemné a krásné, ale během chůze budete mít daleko příjemnější pocit lehkých nohou!

1) Správný stisk

Také vás může zajímat ...

Jednoduchý a účinný cvik, který vaše chodidla prokrví a tím budou vypadat lépe. Jednoduše uchopte chodidlo do obou rukou. Nejlépe v sedě na pohodlném křesle. Co nejsilněji zmáčkněte místo pod palcem, ve středu chodidla a těsně nad patou. Čím více zatlačíte, tím lépe. Opakujte několikrát.

2) Lehké tlačení

Postačí vám jedna ruka. Chodidlo, především ve střední části, si pomalu masírujte krouživými pohyby. V tomto místě je pokožka nejcitlivější a nejvíce zatěžovaná. Pokud trpíte na nehty, které nejsou zrovna pěkné, toto cvičení vám zaručeně napomůže k vaší spokojenosti.

3) Poťukávání tužkou

Postačí tužka nebo něco s obroušenými hranami. Touto pomůckou lehounce oťukávejte celou spodní část chodidla. Na patě se nebojte trochu přitlačit. Jedná se o prastarou techniku, která chodidla promasíruje, prokrví a tím jim dodá mnohem zdravější barvu.

4) Našlapování

Sedněte si, narovnejte se a nohy položte na pevný a rovný podklad. V této poloze zvedněte paty a špičkami tlačte na zem. Pak pozici prohoďte a stůjte na patách. Opakujte minimálně po dobu pěti minut. Nohy touto pravidelnou zátěží rozcvičujete a bolest nohou bude postupem času menší.

Časopis, který by vás mohl zajímat

Můj čas na kafíčko

Ve čtvrtek vycházející Můj čas na kafíčko odhaluje strhující životní story slavných hvězd, jejich lásky, prohry, vítězství, spalující vášně, bolestné rozchody, i usmíření a osudové vzestupy i pády těch největších českých i světových legend. To vše a mnohem více najdete v časopise Můj čas na kafíčko.

Komentáře

...