Potraviny pro štíhlou linii

S hubnutím vám mohou pomoct i některé potraviny, které fungují jako přirozené spalovače tuků. Jaké zařadit do jídelníčku?

K snídani nebo svačině si dejte kousek ananasu. Ten obsahuje enzym bromelain, který zpomaluje ukládání tuků a příznivě ovlivňuje trávicí ústrojí. Dvakrát až třikrát denně popíjejte zelený čaj, který obsahuje draslík a zinek, ukládání tuku přímo blokuje a navíc má antioxidační účinky.

Také vás může zajímat ...

Do zeleninových salátů přidejte jablečný ocet – snižuje chuť na sladké i slané a posiluje imunitní systém. Využijte i sílu kapsaicinu, který se ukrývá v chilli papričkách. Umí nakopnout metabolismus, snižuje hladinu cukru v krvi a pomáhá vylučování žaludečních šťáv

Užitečná zelenina

Draslík ovlivňující spalování tuku obsahuje také chřest. Skvělá je i brokolice, protože se v ní nachází mimo jiné brom, který hned tak někde nenajdete. Ten umí stabilizovat hladinu cukru v krvi, takže vás pak tolik nepronásledují chutě na sladké a ani na slané pochutiny. Využijte i účinky česneku a přidávejte ho do všech jídel, kam to půjde.

Například v kombinaci se špenátem snižuje hladinu cholesterolu v krvi, rychleji tak spaluje tuky, navíc má i antibakteriální účinky.

Časopis, který by vás mohl zajímat

Můj kousek štěstí

Každé pondělí se můžete potěšit novým vydáním časopisu MŮJ KOUSEK ŠTĚSTÍ. Najdete v něm aktuální zprávy ze společnosti, přitažlivé příběhy známých českých osobností, dechberoucí zážitky ze života čtenářů, spousty výherních křížovek a samozřejmě nechybí ani různé rady pro zdraví, krásu, zajímavé recepty a tipy pro volný čas.

Komentáře

reklama