Půjdou kila dolů?

Léto je tu a vás stále trápí přebytečná kila? Pak zkuste dodržovat tyto zásady a uvidíte, že všechno jde, když se chce.

Jíte dostatek ovoce, zeleniny, ryb a jiných zdravých potravin a stále nemůžete shodit? Pak nejspíš děláte chybu hned při snídani, anebo naopak při večeři. Čím byste měla odstartovat a zakončit den, abyste měla štíhlou postavu?

Také vás může zajímat ...

Nesnídejte sladké pečivo

Zapomeňte na jednoduché cukry. Jste zvyklá snídat koláč nebo chléb s marmeládou a k tomu si dát kávu s mlékem a cukrem? Děláte velkou chybu. Den byste měla začít především bílkovinami a ovocem. Tak nebudete mít hlad hned, jakmile přijdete do práce, ale pocit sytosti vám vydrží celé dopoledne.

Čerstvé ořechy a ovoce

Nic nezkazíte bílým jogurtem nebo tvarohem, do kterého si přimícháte čerstvé ovoce a ořechy. Skvělé jsou i ovocné koktejly. Pokud ale trváte na pečivu, pak sáhněte po celozrnném nebo nejlépe žitném chlebu, lučině a plátku nízkotučného sýra a kvalitní šunky.

Co do večeře nepatří?

Večeři jezte nejpozději tři hodiny před spaním. Měla by se skládat hlavně z bílkovin a zeleniny. Na rýži, těstoviny nebo brambory úplně zapomeňte, jsou to sacharidy a ty rozhodně nejsou k večeři vhodné. Dopřejte si tofu či kvalitní maso, nejlépe ryby nebo kuřecí a zeleninu.

Časopis, který by vás mohl zajímat

Moje šťastná hvězda

Váš oblíbený časopis Moje šťastná hvězda dostal novější kabátek! Můžete se těšit na nové rubriky, ještě více žhavých kauz, které hýbou českým showbyznysem, dojemné osudy filmových legend i pikantní lásky slavných. To vše už v tomto čísle!

Komentáře

...