Rady do postele

Rad na dobrý spánek je spousta: dobrá postel s kvalitní matrací a polštářem, lehká přikrývka a volné pyžamo.

Chce to ale také čerstvý vzduch, tzn. na noc důkladně vyvětrat a v zimě ztlumit topení, protože ideální teplota pro spaní je 17–20° C.

Také vás může zajímat ...

Žádný sport

Sport a cvičení by měly skončit nejméně tři hodiny předtím, než se uložíte k spánku. Přílišná únava často působí právě opačně – jsme přetažení a místo abychom rychle zabrali se v posteli jen převalujeme.

Ledový šok

Roztočená „kolečka“ mozku pomůže ztlumit třeba čtení, ale zcela spolehlivý je ledový šok. Ledová sprcha nebo ještě lépe vana se studenou vodou vás důkladně podchladí. Nutné je vydržet, dokud vám celé tělo neprostoupí mrazivý chlad, že se třesete. Až se pak uvelebíte v teplé posteli, spánek na sebe už nenechá dlouho čekat.

Časopis, který by vás mohl zajímat

Moje chvilka pohody

Moje chvilka pohody je týdeník určený čtenářkám „pohodářkám“, které berou život s nadhledem, shovívavostí, humorem i pochopením. Na své si přijdou všechny, které zajímají osudy jiných žen i známých osobností. Na nové číslo se můžete těšit každý čtvrtek.

Komentáře

...