Víkendová mléčná dieta

Pokud potřebujete trochu zhubnout, upravit zažívání a nastartovat organismus, dvoudenní mléčná očista je pro vás to pravé. Základem úspěchu je zvýšený příjem bílkovin a naopak naprosté omezení sacharidů.

Dieta je založena na kombinaci mléka, ovoce a zeleniny, takže vaše tělo dostane dostatek bílkovin, vápníku, vlákniny a dalších důležitých živin.

Výhody a nevýhody

Dieta vylučuje bílou mouku a milovnice příloh s ní mohou mít potíže, ale dva dny to vydrží každá. Je to však jen začátek dlouhodobé dietní kúry, kdy musíte podobně upravit celý svůj jídelníček.

Také vás může zajímat ...

1. den si k snídani dejte bílý jogurt, 150 g ovoce a lžíci ovesných vloček. K svačině si připravte zeleninovou nebo ovocnou šťávu.

K obědu snězte zeleninový salát se zálivkou z olivového oleje a dip ze 150 g tvarohu a lžíce bílého jogurtu, do kterého přidejte nasekané bylinky. K svačině opět koktejl z kefíru a oblíbeného ovoce. A k večeři třeba květák či brokolice zapečená s tvarohem a sýrem.

2. den ráno začněte s mléčným koktejlem s banánem, sypaným mletými ořechy a vločkami. Ke svačině si dejte ovoce se strouhaným tvrdým sýrem. K obědu snězte dušenou zeleninu s jogurtovou zálivkou nebo vařené brambory s žervé.

K svačině vypijte kefír a den zakončete ředkvičkovou pomazánkou z tvarohu na celozrnném pečivu.

Časopis, který by vás mohl zajímat

Můj čas na kafíčko

Ve čtvrtek vycházející Můj čas na kafíčko odhaluje strhující životní story slavných hvězd, jejich lásky, prohry, vítězství, spalující vášně, bolestné rozchody, i usmíření a osudové vzestupy i pády těch největších českých i světových legend. To vše a mnohem více najdete v časopise Můj čas na kafíčko.

Komentáře

...