Zdravé kapustové karbanátky

Hledáte tip na lehké a zdravé jídlo? Vyzkoušejte tyto skvělé zeleninové karbanátky.

Suroviny na 4 porce – ¾ hrnku quinoy – 300 ml zeleninového vývaru – 1 malá hlávka kapusty – 70 g čedaru nebo goudy – 2 vejce – 3 lžíce pohankové mouky – 1 mrkev – 4 stroužky česneku – hrst nasekané petrželky – sůl, pepř – pečicí papír

Také vás může zajímat ...

Postup

1. Quinou nechte 10 minut odstát ve vodě. Pak ji sceďte, zalijte vývarem a dejte vařit, dokud se vývar nevsaje.

2. Kapustu a mrkev nastrouhejte a v míse smíchejte s vejci, moukou, prolisovaným česnekem, quinoou, nastrouhaným sýrem a petrželkou. Osolte a opepřete.

3. Na plech vyložený pečicím papírem pokládejte malé placičky. Pečte v troubě při 180 ºC z každé strany asi 15 minut.

Časopis, který by vás mohl zajímat

Moje chvilka pohody

Moje chvilka pohody je týdeník určený čtenářkám „pohodářkám“, které berou život s nadhledem, shovívavostí, humorem i pochopením. Na své si přijdou všechny, které zajímají osudy jiných žen i známých osobností. Na nové číslo se můžete těšit každý čtvrtek.

Komentáře

...