Herečka TATIANA VILHELMOVÁ (37) se snaží působit jako bezstarostná, neohrožená žena. Pod touto maskou se ale možná skrývá zmatená osoba, která tápe, zda dát definitivně přednost vztahu s mladším VOJTOU DYKEM (30) nebo kariéře.
Obojí vyžaduje mnohé oběti. Dostává se do slepé uličky? Vlastně celý jejich na první pohled idylicky působící vztah provázejí nezodpovězené otázky. Tou největší jistě je, proč, když už spolu mají dítě, ještě nebyla svatba.
O té oba příležitostně mluví,ale zároveň na ni ani jeden nepospíchá. Jako by si přes veškerou oboustrannou náklonnost a syna ALOISE (2) nebyli jisti, že jsou si opravdu souzeni. Je přitom už jaksi načase, protože, jak se zdá, vztah s Dykem začíná mít na kariéru Vilhelmové čím dál tím větší vliv.
Mluví jí do práce?
Dyk před časem propadl ezoterice a nejspíš tento svůj nový zájem přenesl i na Tatianu. Jak jinak si vysvětlit, že dosud víceméně bezproblémová k lecčemu ochotná herečka najednou klidně sekla s rolí ve velmi nadějném představení Zabiják Joe? Svůj odchod vysvětluje tím, že měla jinou představu o propagaci představení než Divadlo Kalich.
Divadelní kritici přitom tvrdí, že hra je tak zajímavá a provokativní, že žádná velká reklama není nutná a představení se propaguje skoro samo. Je tedy namístě úvaha, zda za jejím nečekaným odchodem není ve skutečnosti právě vliv Dyka a jeho silný zájem o duchovno.
Nezapomeňme totiž, že právě hra Zabiják Joe je poněkud kontroverzní kousek. Součástí role Vilhelmové například bylo orální uspokojení postavy IGORA CHMELY (45). Že by to na herečku s tolika zkušenostmi bylo najednou příliš? Nebo prostě jen obětovala divadelní příležitost, aby si udržela pohodu doma? Převážně filmová herečka přitom divadlo dělat chce.
Svými slovy o tom, jakou jinou roli by mohla vzít, ale nepřímo naznačuje, že rozhodování není tak úplně jen na ní. „Čekám, až se ozve nějaké divadlo s nabídkou, kterou bych mohla vzít.“ Divné, že by herečka jejího formátu musela na nabídky čekat. Nečeká tedy spíš na takovou nabídku, kterou jí Vojta schválí?
Uteče?
Jak dlouho může trvat, než si Táňa, která byla vždycky zvyklá na svůj vlastní pracovní režim, uvědomí, čemu chce dát definitivně přednost? Jestli jsou pro ni lákavější nevšední herecké výzvy, nebo pokojný život po boku partnera.
Herečka tvrdí, že ještě pořád na něm vidí to krásné. Zároveň ale přiznává, že volnost stále potřebuje, protože ráda utíká.