Stop přibírání během menopauzy!

shutterstock_562202731

Za problémy s nadváhou zvláště v období menopauzy můžou hormony. Jde o podobný kolotoč jako v období těhotenství s tím rozdílem, že se nejedná jen o pouhých pár měsíců.

A právě proto je potřeba zjistit, jak nežádoucímu přibírání zabránit! Pozná to každá žena kolem svého padesátého roku života. Během několika let vás dožene celoživotní péče o vaše tělo včetně životosprávy a sportovních návyků. My vám poradíme, jak zůstat stále vitální a štíhlá! Chce to jen dodržovat několik jednoduchých zásad.

Sportu ku stálému zdraví

Stačí na to pouhá půlhodinka denně. Pravidelné cvičení je hlavní podmínkou toho, abyste byla stále aktivní, krásná a v dobré kondici. Proto přemozte svou únavu a případné bolesti svalů a kloubů a protáhněte tělo pár cviky. Nebo se intenzivně věnujte zahradničení či uklízení. I taková aktivita se počítá!

Také vás může zajímat ...

Nezajídejte smutek

Nenechte se přivést na scestí tím, že vaše dospělé ratolesti opustily rodinné hnízdo.Právě to bývá často příčinou toho, proč ženy v tomto období konzumují nadměrné množství sladkostí a tučných potravin. Ještě horší variantou je pití velkého množství alkoholu.

Proto naopak omezte alespoň sladké nápoje a bílé pečivo a zařaďte do svého jídelníčku více kvalitních bílkovin v podobě masa a mléčných výrobků.

Voda je úhlavní nepřítel

V období menopauzy se také daleko více ukládá voda v těle. Na to zabírá opět pohyb a omezení některých potravin jako je kofein nebo sůl. Měla byste také používat každý den speciální denní a noční krém, který budete nanášet klepavými pohyby směrem od středu obličeje do stran.

.

Časopis, který by vás mohl zajímat

Můj čas na kafíčko

Ve čtvrtek vycházející Můj čas na kafíčko odhaluje strhující životní story slavných hvězd, jejich lásky, prohry, vítězství, spalující vášně, bolestné rozchody, i usmíření a osudové vzestupy i pády těch největších českých i světových legend. To vše a mnohem více najdete v časopise Můj čas na kafíčko.

Komentáře

...