Jak cvičit s cukrovkou?

Většina diabetiků trpí cukrovkou 2. typu, která obvykle souvisí s nadváhou nebo obezitou a nedostatkem pohybu. Přitom právě pohyb nejlépe přispívá k obnovení citlivosti organismu na inzulin a pomáhá redukovat nadbytečnou tukovou tkáň.

Pohybová aktivita také krátkodobě snižuje chuť k jídlu a omezuje chuť na tučná jídla. Navíc osoby, jimž se tuk ukládá především v oblasti břicha, hubnou díky cvičení především v těchto partiích. Výhod je tedy řada, otázka zní, jak při cukrovce cvičit? Optimální je cvičit 3–4x týdně po dobu 45 minut.

Stejně příznivého účinku je možné dosáhnout i při cvičení 2x nebo vícekrát denně po dobu 10–15 minut. Před cvičením se krátce rozehřejte pomalejšími pohyby a protažení strečinkovou formou. Strečink a důkladné vydýchání by mělo cvičení také uzavírat.

Také vás může zajímat ...
Časopis, který by vás mohl zajímat

Moje chvilka pohody

Moje chvilka pohody je týdeník určený čtenářkám „pohodářkám“, které berou život s nadhledem, shovívavostí, humorem i pochopením. Na své si přijdou všechny, které zajímají osudy jiných žen i známých osobností. Na nové číslo se můžete těšit každý čtvrtek.

Komentáře

...