Když už kouření musí ven, pusťme přírodu dovnitř

31. května začal platit zákaz kouření v hospodách a restauracích. Až milion popelníků tak ztratil důvod své existence a hrozilo, že skončí na skládce. To největší značku ciderů v Česku i ve světě nenechávalo chladnou, a tak se rozhodla vdechnout popelníkům druhý život.

Strongbow už několik let přináší přírodu do měst a zvelebuje veřejný prostor, a proto letos přinese přírodu do restaurací s heslem Kouření OUT, příroda IN. Dříve lidé kouřili uvnitř a zahradničili venku. Proč to nezkusit obráceně, když už kouření musí ven?

IMG_6459

S blížícím se zákazem kouření v restauračních zařízeních zůstane bez práce odhadem až jeden milion popelníků. Ptáte se, co se s nimi stane? Jaký bude jejich osud? Strongbow má řešení: dává popelníkům v rámci své nové kampaně druhou šanci! Popelníky spolu se speciálními zahradnickými sety doručuje svým ambasadorům, známým osobnostem a youtuberům a nechává je osázet.

„Věříme, že je tato myšlenka nadchne, a že spolu s námi budou osazovat a zalévat popelníky, z nichž se správným křížením s květinou stanou poupětníky,“ uvedla manažerka značky Michala Ebertová. Celou kampaň doprovází provokativní videa, která upozorňují nejen na důležitost přírody, ale především na kreativní myšlenku – jak dát popelníkům druhou šanci.

Značka zároveň představila blog www.prirodudomesta.cz, kde se objevují tipy na zajímavou zeleň ve městech, návody, jak si vypěstovat vlastní kousek přírody za okny bytu, a nechybí ani novinky ze světa poupětníků.

IMG_6483

V několika vybraných provozovnách měli zákazníci možnost osázet si svůj vlastní popelník. Za nákup produktů získali zahradnický set i s návodem. Až se popelníky zazelenají a stanou se z nich tzv. poupětníky, zkrášlí vybraný veřejný prostor.

Nová kampaň Kouření OUT, příroda IN rozvíjí dlouhodobý koncept Přírodu do města, který značka Strongbow zahájila v loňském roce. Značce se za dobu působení na českém trhu podařilo zvelebit několik zanedbaných vnitrobloků.

„Strongbow oživilo a zpříjemnilo prostory vnitrobloku Alta. Nyní je využíváme především k odpočinku a volný čas tam trávíme raději. Použité dřevo dodává místu specifickou atmosféru a v truhlících pěstujeme bylinky, které dál používáme na baru studia,“ uvedla Romana Packová, která pracuje ve studiu Alta.

IMG_6485

Strongbow se svým snažením zdaleka nekončí. Život vdechne dalším místům, a to i jedné z nejzajímavějších střech v centru Prahy, střeše Paláce Lucerna. Tu známý kavárník, aktivista a nyní i zahradník Ondřej Kobza ve spolupráci se spolkem Kokoza – a za přispění značky Strongbow – přemění v zelenou oázu, kde časem vyroste i komunitní zahrada.

.

Časopis, který by vás mohl zajímat

Moje chvilka pohody

Moje chvilka pohody je týdeník určený čtenářkám „pohodářkám“, které berou život s nadhledem, shovívavostí, humorem i pochopením. Na své si přijdou všechny, které zajímají osudy jiných žen i známých osobností. Na nové číslo se můžete těšit každý čtvrtek.

Komentáře

...