Sedm skvělých rad pro dobrou kondici nohou

Aby nohy vykonávaly stále dobrou službu a navíc ještě skvěle vypadaly, je potřeba správně se o ně starat. Poradíme vám, jak.

1. Při bolesti pomáhá takzvaný prstový stoj. Postavte se lehce rozkročmo a pak se zvedejte na špičky, jak nejvýše to půjde. Vydržte pár vteřin a pomalu klesněte. Několikrát opakujte.

2. Máte hrubá a drsná chodidla? Změkčete je peelingem. Smíchejte čtyři polévkové lžíce mořské soli se dvěma lžícemi olivového oleje. Kůži zvlhčete a peelingovou směs vmasírujte krouživými pohyby a následně osprchujte. Zrohovatělou kůži pak můžete snadno odstranit pemzou.

3. Když jsou nohy unavené. Úlevu vám přinese vyvýšená poloha nohou. Položte se na záda a nohy dejte nahoru (měly by být asi o 30 cm výš než hlava). V této pozici odpočívejte alespoň patnáct minut.

Také vás může zajímat ...

4. Při pocitu pálení. Na podlahu položte zmrazený sáček s třešňovými peckami. Bosýma nohama na něj našlapujte a masírujte chodidla.

5. Slábnou vám svaly? Lehněte si na záda, nohy pokrčte a tlačte proti stěně. Pak posunujte prsty po zdi tak daleko, jak to jen půjde. Opakujte nejméně 3krát.

6. Trápí vás suchá pokožka? Každý večer promasírujte chodidla výživným krémem s aloe vera nebo jojobovým olejem. Pravidelně provádějte také olejové koupele.

7. Potí se vám chodidla? Pomůže vám vlažná koupel s pořádnou dávkou octa. Kromě toho jsou vhodné lázně s polévkovou lžící smetany, ve které rozpustíte éterické oleje z tymiánu, levandule, arniky nebo rozmarýnu (po dvou kapkách).

Časopis, který by vás mohl zajímat

Moje chvilka pohody

Moje chvilka pohody je týdeník určený čtenářkám „pohodářkám“, které berou život s nadhledem, shovívavostí, humorem i pochopením. Na své si přijdou všechny, které zajímají osudy jiných žen i známých osobností. Na nové číslo se můžete těšit každý čtvrtek.

Komentáře

...