3 cviky na dokonalé protažení zad

Není nadto se ráno pořádně protáhnout. Vyzkoušejte naše osvědčené cviky.

V předklonu

Stoupněte si na podložku, chyťte se za lokty a pomalu ohýbejte záda směrem ke kolenům co nejvíc to půjde. Napněte nohy, a jakmile budete mít hlavu u kolen, pravidelně zhluboka dýchejte.

Noha přes nohu

Položte se, levé koleno směřujte k hrudníku a podržte si ho tam deset až patnáct vteřin. Pak pokrčte pravou nohu tak, aby koleno směřovalo ke stropu a lýtko bylo rovnoběžné s podložkou.

Prsty u nohou směřují ke stropu. Levý kotník si opřete o pravé stehno. Levou nechte pokrčenou. Pravou nohu si stále přidržujte oběma rukama. Pak nohy vystřídejte.

Vytáčení v sedu

Sedněte si na podlahu, levou nohu si přehoďte přes pravou tak, aby pravá noha byla natažená a levá pokrčená přes pravou.

Pravý loket si opřete o levé koleno z vnější strany a natočte se tak, jako byste se otáčela za levým ramenem. Levou rukou se opřete o zem. Poté opakujte na druhou stranu.

reklama
reklama

Komentáře