Snadné cviky na bolest hlavy

Často vás pobolívá hlava nebo zablokovaný krk a nechcete si brát pokaždé léky? Zkuste pár jednoduchých cviků.

Cviky vám zaberou jen pár minut a  přitom pomohou mnohem rychleji než kdejaké léky na bolest.

Úklony hlavou

Sedněte si na postel nebo na  židli, narovnejte záda, kolena mějte těsně u sebe a  položte si na  ně dlaně.

S hlavou nejprve kývejte doprava a  doleva, desetkrát na  každou stranu a zase obráceně a následně nahoru a dolů. Na konec tohoto cvičení ukloňte hlavu nejprve k levému ramenu a následně k pravému.

Uvolněte krční páteř

Zůstaňte v sedu a skloňte hlavu k  hrudi. Snažte se mít stále rovná záda. Sepněte ruce, zvedněte je a  položte je na  týl hlavy. Propletenými prsty jemně tiskněte hlavu dolů tak, abyste cítili, jak se vám uvolňuje páteř.

Dechové cvičení

Nyní si lehněte na  zem nebo na  postel a  soustřeďte se na  svůj dech. Zavřete oči. Nadechněte se na pět dob, na šest vydechněte. Vydržte alespoň tři až šest minut.

Závěrečná masáž

Zakružte hlavou na obě strany, konečky prstů promasírujte čelo a spánky.

reklama

Komentáře

reklama