Chcete zhubnout? Vyzkoušejte jogurtovou dietu!

Jestliže potřebujete shodit pár kilogramů, je pro vás jogurtová dieta to pravé.

Můžete ji bez obav držet i déle, jogurt totiž obsahuje nezbytné bílkoviny a v kombinaci se zeleninou nebo ovocem dodá organismu také dostatečné množství vitaminů a minerálů, především fosfor, vápník a fluor.

Prospěšnost

Jogurt příznivě působí na zažívání a střevní mikroflóru, a tím pročišťuje organismus. Zmíněné bílkoviny jsou prospěšné zejména pro stavbu svalů a vitaminy se mj. starají i o krásu pleti, pevnost nehtů a vlasy.

Který zvolit

Pro tuto dietu jsou vhodné probiotické jogurty. Obsahují mléčné bakterie a ty dokážou vytvářet zdravé střevní prostředí a tak aktivovat přirozenou obranyschopnost organismu. Denně konzumujte minimálně 140 ml jogurtu, ale kalorická hodnota nesmí přesáhnout 420 kJ/100 g.

Postup


  • Jogurt s vlákninou, tedy např. s ovesnými vločkami nebo müsli, po ránu dobře nastartuje tělo. Ale pozor! Žádný cukr a jiná sladká dochucovadla!

  • Bílý jogurt můžete obohatit ovocem (jahody, jablko) nebo zeleninou, využít ho k přípravě zeleninových salátů, ochucený česnekem, bylinkovou solí či pepřem.

  • K obědu můžete třeba připravit krůtí maso s jogurtovou omáčkou s česnekem a nasekaných bylinek. Jako přílohu lze použít rýži, těstoviny nebo celozrnný chléb.

  • Důležitý je pitný režim, který vhodně rozložte do celého dne..

Staňte se členem Premium sekce
(pokud nemáte členství)
(pokud již členství máte)
reklama

Nejčtenější články
za poslední
24 hodin    3 dny    týden