Klíč k tělesné i duševní pohodě

Zdravotní benefity cvičení, ať už jde třeba o běhání, jógu či pouhé procházky, potvrzují odborníci i různé výzkumy.

Pokud jde o naše tělesné zdraví, je podle odborníků jen málo věcí, které jsou pro něj tak prospěšné jako pravidelná fyzická aktivita.

Také vás může zajímat ...

Není to jen o postavě

Cvičení posiluje kosti, má schopnost snižovat krevní tlak a srdeční frekvenci, což chrání srdce a cévy. Samozřejmě pravidelný pohyb přispívá také k dosažení optimální tělesné hmotnosti, zlepšení krevního oběhu a celkovému posílení imunity – výzkumy posledních dvou dekád přišly se zjištěním, že díky pravidelnému pohybu se výskyt infekčních onemocnění snižuje až o 50 procent.

Také má pozitivní vliv na naše kognitivní funkce.

Vykouzlí vám úsměv

Když jde o naši duševní stránku, obecně se často mluví o pozitivních biochemických reakcích, které pohyb přináší. Běhání se uvádí jako lék na deprese a stres. I jednorázovým tréninkem můžete dosáhnout výrazného zlepšení nálady.

Vydržte

Když se objeví nechuť či lenost nebo vám nevychází čas, rozhodně cvičení nevynechávejte. Buďte vytrvalá a nevzdávejte to, jakmile se objeví první překážky nebo se rychle nedostaví kýžené výsledky.

Časopis, který by vás mohl zajímat

Moje chvilka pohody

Moje chvilka pohody je týdeník určený čtenářkám „pohodářkám“, které berou život s nadhledem, shovívavostí, humorem i pochopením. Na své si přijdou všechny, které zajímají osudy jiných žen i známých osobností. Na nové číslo se můžete těšit každý čtvrtek.

Komentáře

...