Pro rychlé shození kil vyzkoušejte rýžovou dietu

Rýžová dieta patří mezi diety s nízkým obsahem tuků. Její výhodou je poměrně rychlý pokles hmotnosti.

Rýže je sice bohatá na minerály a vlákninu, takže tělo pročistí a odvodní, zároveň je ale sacharidovou bombou – místo abyste při dietě sacharidy jakožto hlavní zdroj energie našeho těla omezili, a tělo tak začalo spalovat energetické zásoby uložené v tucích, sacharidy tělu ještě dodáváte.

Také vás může zajímat ...

Maximálně čtvrt kila

Denně jí můžete zkonzumovat jen omezené množství: 200-250 g rýže (před uvařením) v pěti dávkách. První den by se měla jíst jen a pouze rýže, doplňovaná neperlivou a neochucenou vodou, další dny se můžete rýži doplnit omezeným množstvím libového drůbežího masa či rybou, anebo zeleninou.

Povoleny jsou všechny druhy rýže (basmati, natural, jasmínová, celozrnná – ideálně s glykemickým indexem pod 55), pozor však na bílou, tu byste konzumovat neměli.

Co se nesmí

Zakázané je ovoce, jiné maso než libové drůbeží a ryby, tuky, mléčné výrobky, ochucené vody, káva, alkohol.

Plusy a minusy

Dobré je, že při této dietě nebudete mít hlad, rýže zasytí a protože má hodně sacharidů tělu poskytne dostatečný přísun energie, bohužel mu ale nedodáte důležité živiny, proto by se měla držet maximálně 10 dní.

Skvělé je, že nejen zhubnete, ale navíc si snížíte hladinu cholesterolu a očistíte trávicí trakt, díky čemuž ještě budete mít dobrou náladu.

Časopis, který by vás mohl zajímat

Moje chvilka pohody

Moje chvilka pohody je týdeník určený čtenářkám „pohodářkám“, které berou život s nadhledem, shovívavostí, humorem i pochopením. Na své si přijdou všechny, které zajímají osudy jiných žen i známých osobností. Na nové číslo se můžete těšit každý čtvrtek.

Komentáře

...